Cookies är aktiverade på den här webbplatsen för att ge dig bästa möjliga webbupplevelse. Du kan konfigurera cookie-inställningarna för att inaktivera cookies. Mer information »

Genom att acceptera alla cookies kommer webbplatsen ihåg de sökningar och val du gör, samt förbättrar funktionaliteten. Med hjälp av cookies samlar vi in information som hjälper oss att utveckla sajten och användarupplevelsen. Cookies tillåter oss att bättre rikta in användarrelevant innehåll. Vissa cookies är tredjepartscookies.

Acceptera alla cookies

Genom detta val så fungerar katalogen som så att de inställningar som görs i katalogen sparas för ditt framtida besök, dock upp till 30 dagar eller tills du själv rensar cookies i din webbläsare. Alla cookies som används för analys stängs av.

Använd endast nödvändiga cookies

Kulledsavdragare

Kulledsavdragare
Gedore www.klann-online.de

Artikelinformation

Särskilt för trånga utrymmen som på Audi, VW, BMW, Ford, Mercedes A-klass (W168), C-klass (W202), E-klass (W2109), M-klass (W163), SLK (R170), Opel m.fl. För utdrivning av kulledstappen ur styrarmar, styrspindlar, krängningshämmare etc. Krävs för utdrivning av kulledstappen från styrspindeln.

Egenskaper

Nettovikt [g]: 900 g 
Antal delar (d.): 2 delar 
avsedd för fordonstyp: Personbil  
avsedd för fordonstyp: Lastbil  
Gaffelvidd [mm]: 23 mm 
Gängmått (spindel): M16x1,5x50  
Spännhöjd till [mm]: 55 mm 
Nyckelvidd: 17 mm  
Teknisk information
Ausführung nach DIN ISO 5749
Große Hebelwirkung für leichtes Schneiden
168), C-Klasse (W202), E-Klasse (W210), M-Klasse (W163), SLK
(R170); Opel etc.
Ausführung JC = verchromt, mit 2-Komponenten-Griffhüllen
Ausführung TL = stahlgrau, mit blau getauchten Antirutsch-Gr
iffen
Induktiv gehärtete Schneiden (63 - 65 HRC) ermöglichen gleic
hbleibende Schneidleistung über lange Zeit.
Höchste Scheidleistung bei geringerem Kraftaufwand durch opt
imales Zusammenspiel von Schneidengeometrie, exzentrischer N
ietlagerung und ergonomischen Griffdesign.
Allmän information
Hohe Zeitersparnis - 2 - 4 Stunden - Zylinderkopf braucht ni
cht ausgebaut zu werden.
Erforderlich zum Herausdrücken des Traggelenkzapfens aus dem
- oder ausgerissene Stiftschrauben, insbesondere an Zylinder
köpfen oder Auspuff-Flanschen schnell und präzise ausgebohrt
werden, ohne Ausbau des Zylinderkopfes (Bolzengewinde M8 un
d M10)

Om Autokatalogen  |  Frågor och svar
Växel: 08-92 30 00,  Web: www.kgk.se