Cookies är aktiverade på den här webbplatsen för att ge dig bästa möjliga webbupplevelse. Du kan konfigurera cookie-inställningarna för att inaktivera cookies. Mer information »

Genom att acceptera alla cookies kommer webbplatsen ihåg de sökningar och val du gör, samt förbättrar funktionaliteten. Med hjälp av cookies samlar vi in information som hjälper oss att utveckla sajten och användarupplevelsen. Cookies tillåter oss att bättre rikta in användarrelevant innehåll. Vissa cookies är tredjepartscookies.

Acceptera alla cookies

Genom detta val så fungerar katalogen som så att de inställningar som görs i katalogen sparas för ditt framtida besök, dock upp till 30 dagar eller tills du själv rensar cookies i din webbläsare. Alla cookies som används för analys stängs av.

Använd endast nödvändiga cookies

Hylsa 44 mm PSA

Hylsa 44 mm PSA
Gedore www.klann-online.de

Artikelinformation

Specialhylsa, 44 mm nyckelvidd, PSA
Används till fjädringskulleder av inskruvningstyp med storlek 44 mm på framaxeln på Citroën, Peugeot och Toyota fordon.
Tex: Toyota PROACE II, PROACE VERSO; Citroën Jumpy III, Spacetourer; Peugeot Expert III.
Användningsområde
För professionell lossning och åtdragning av bäramens inskruvade fjädringskulleder. Ett oumbärligt verktyg vid byte av skadade eller slitna fjädringskulleder i dessa tillämpningar.
Teknisk data
Storlek: 44 mm
Drivning: 1/2"
Längd: 85 mm
Profil: special sexkantsprofil

Egenskaper

Antal delar (d.): 1 delar 
Total längd [mm]: 85 mm 
avsedd för fordonstyp: Personbil  
avsedd för fordonstyp: Lastbil  
Nettovikt [kg]: 1 kg 
Kraftuttagssida (profil): Sexkant  
Drev [tum]: 1/2" tum 
Nyckelvidd 1 [mm]: 44 mm 
Teknisk information
Passend für Citroën, Peugeot und Toyota mit geschraubten Vor
chinen mit Schlüsselweite 24, 27, 30, 32, 34, 36 mm am Verst
ellgewinde. Verbaut z.B. bei MAN, Mercedes, DAF, Evobus, Ive
co, Neoplan, Renault, Scania, Solaris, Volvo, Deutz-Fahr, Fe
ndt, Claas, John Deere und viele mehr.
Allmän information
Erforderlich zum schnellen und fachgerechten Lösen und Festd
rehen von geschraubten Traggelenken am Vorderachs-Querlenker
beim Ersetzen eines ausgeschlagenen Traggelenks.
enhalteflächen an der Spurstange vollständig.
Dadurch wird eine gleichmäßige Kraftübertragung gewährleiste
t und ein Abrutschen sowie teurer Austausch der gesamten Spu
rstange vermieden.
Konventionelle Maulschlüssel sind in der Regel zu breit oder
weiten sich unter dem hohen Kraftaufwand auf.

Om Autokatalogen  |  Frågor och svar
Växel: 08-92 30 00,  Web: www.kgk.se