Cookies är aktiverade på den här webbplatsen för att ge dig bästa möjliga webbupplevelse. Du kan konfigurera cookie-inställningarna för att inaktivera cookies. Mer information »

Genom att acceptera alla cookies kommer webbplatsen ihåg de sökningar och val du gör, samt förbättrar funktionaliteten. Med hjälp av cookies samlar vi in information som hjälper oss att utveckla sajten och användarupplevelsen. Cookies tillåter oss att bättre rikta in användarrelevant innehåll. Vissa cookies är tredjepartscookies.

Acceptera alla cookies

Genom detta val så fungerar katalogen som så att de inställningar som görs i katalogen sparas för ditt framtida besök, dock upp till 30 dagar eller tills du själv rensar cookies i din webbläsare. Alla cookies som används för analys stängs av.

Använd endast nödvändiga cookies

Stödbultsats M6 Opel

Pris (inkl. moms) 2 512,50 kr
Ring butiken så hjälper vi dig (Telefon: 013 - 24 21 60)
Stödbultsats M6 Opel
Gedore www.klann-online.de

Artikelinformation

Support bultsats M6

Egenskaper

Nettovikt [g]: 680 g 
Antal delar (d.): 8 delar 
Total längd [mm]: 155 mm 
avsedd för fordonstyp: Personbil  
ägnad för motortyp: Diesel  
Typ av drivning: Mekanisk  
Typ av drivning: Hydraulisk  
Anslutningsgänga: M6  
Användbar längd [mm]: 101 mm 
Längd utbytesstift [mm]: 25 mm 
Teknisk information
Passend für Diesel Motoren bei VW-Audi, Seat und Skoda 2.0 T
00, vollisolierte Klinge
2.1 CDI; Ford 2.2 TDCIund Peugeot, Citroën, Fiat, PSA 2.2 H
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Aufhängeloch
), Passat V (3C), Passat VI (36), Jetta (16), Passat CC (35)
, Tiguan (5N); Audi A3 (8P), Q3 (8U); Seat Alhambra (71); Sk
es führen könnten, werden dadurch vermieden.
Kraftübertragung
04 / S204 ab Bj. 2007), E-Klasse (W212 ab Bj. 2009), E-Klass
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Aufhängeloch
Bj. 2008) und Sprinter II (906 ab Bj. 2006); Ford Transit (a
b Bj. 2006), Tourneo; Fiat Ducato (ab Bj. 2006 bis 2012); Ci
Formschlüssige Verbindung von Griff und Klinge für optimale

Antriebsform-Markierung am Griffende
Klinge aus Molybdän-Vanadium-Stahl, vergütet
edes: OM651.Ford: 4HM, 4HU, 4HV.PSA: CYFA, CYFB, CYFC, DRFA,
DRFB, DRFC, P22DTE, P8FB, PGFA, PGFB, SRFA, SRFB, SRFC, SR
Allmän information
Ausführung nach DIN 7438, DIN ISO 8764
, M10x1 und M10x1,25.Besonders passend bei Alfa Romeo, BMW,
Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Lancia, Lexus, Mercedes, Niss
Abtriebsspitze phosphatiert, korrosionsgeschützt und verschl
3-Komponenten-Griff Power-Grip³ mit Schlagkappe
2-Komponenten-Griff, handschonende Kraftübertragung
Gespritzter Griff bildet eine feste Einheit mit der Klinge
5-kant-Griffkopf verhindert das Wegrollen am Arbeitsplatz
Kraftübertragung
Klinge aus Molybdän-Vanadium-Stahl, vergütet
Ursprungsland: DE
Tullkod: 82055910